​خدمات ایران پارکت

۰۲۱-۴۴۸۵۹۲۴۳
​​​​​​تهران-اندرزگو-خیابان حسینی-پلاک64
هر روز هفته 24 ساعته

​خریدار پارکت دست دوم

​اگر قصد فروش پارکت دست دوم خانه یا محل کار خود را دارید و بدنبال این هستید که چه کسی پارکت دست دوم می خرد با ما تماس بگیرید چون ما بهترین خریدار پارکت دست دوم هستیم.

​قیمت پارکت دست دوم و قیمت لمینت دست دوم چقدر است؟

​برای مشخص شدن قیمت لمینت کارکرده و پارکت کارکرده عکس پارکت نصب شده و یا باز شده را در واتس آپ ارسال کنید .برای این کار روی این شماره کلیک کنید 

ارتباط سریع با واتساپ

​​​خرید پارکت لمینت دست دوم 

​​جمع کردن و فروش لمینت کارکرده و پارکت دست دوم شما در سریع ترین زمان و توسط نیروی ماهر انجام می شود همچنین پرداخت بصورت نقدی در محل شما انجام می شود .

خریدار پارکت دست دوم

شاید تصمیم دارید پارکت کارکرده کف خانه را با سرامیک یا سنگ جایگزین کنید و یا کفپوش با طرح و رنگ دیگری نصب کنید . برای جایگزینی پارکت با سرامیک و کندن پارکت باید مواردی را در نظر بگیرید.

​این انتخاب بستگی به شرایط محیطی و نوع دکوراسیون شما دارد برای شرایط محیطی عواملی مثل رطوبت محیط و دمای هوا را باید در نظر گرفت. بدلیل اینکه رطوبت هوا بشدت باعث آسیب پارکت(چوبی یا لمینت)می شود بهتر اینکه در محیط های مرطوب از پارکت استفاده نشود و مواردی مثل سرامیک و سنگ استفاده شود.

​بهترین جایگزین پارکت برای کف خانه چیست؟

​​آیا شما به فکر تعویض پارکت خانه ی خود هستید؟​​​​​​​

​​همچنین شما اگر برای نظافت از شوینده های قوی و آب استفاده می کنید نباید از پارکت یا لمینت استفاده کنید.
​​​در مورد دکوراسیون خانه و سلیقه شخصی شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که پارکت باعث ایجاد حس گرمی محیط خانه می شود و در فضاهای مدرن و کلاسیک با رنگ های سرد و گرم همخوانی دارد در مقابل سنگ ها یا سرامیک ها حس سردی به محیط می دهند. ​​

​​برای انتخاب بهترین سرامیک برای کف باید چه مواردی را در نظر گرفت؟
​​جهت انتخاب بهترین سرامیک خانه باید مواردی مثل ابعاد ,رنگ و درجه صافی و زبری سرامیک را در نظر بگیرید.
در خانه هایی که مساحت کمی دارند باید از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای خانه را بزرگتر نشان دهند .برای فضاهای مثل حمام و سرویس بهداشتی از سرامیک هایی که سطح زبرتری دارند استفاده کنید تا مانع سر خوردن شود.

مشاهده ویدیو